איזה בר מים כדאי לבחור?

כחלק מהרצון לשמור על בריאותינו, עברו אנשים רבים לשתיית מים. אחת הדרכים הטובות ביותר לשתות כמות רבה של מים במהלך היום הוא באמצעות בר המים.

אנו במשווים חוסכים, יודעים שהקלות והנוחות שלו, גורמות לנו לגשת כל זמן קצר אל המתקן, לתת לגימה מן המים המינירליים ולהרגיש את הטבע.

שוק ברי המים הפך רותח בשנים האחרונות, כאשר רובינו מכירים את תמי 4, אשר נמצא כמעט בכל בית או בית עסק לנוחות בני הבית או לנוחות העובדים. בחודש האחרון, התחרות גדלה משמעותית יחד עם כניסתו לשוק של בר המים פאוזה מי עדן.

בר המים החדשני של חברת מי עדן מגיע לטרוף את כל היריבים שלו בעקבות התכונות הרבות שיש לו ויוצר יתרון על פני האחרים.

אחת הסיבות המרכזיות שאנו בוחרים לרכוש בר מים של חברה גדולה מורכבת מכמה פרמטרים: מוניטין החברה והוותק שלה באותו התחום, טיב המים, הפיקוח ותהליך הסינון שהמים עוברים.

במאמר זה נערוך השוואה בין פאוזה מי עדן, תמי 4 וחברת עדן בר.

איזה בר מים מכיל יותר קיבולת?

בהשוואה זו אנו מצאנו כי בר המים פאוזה מי עדן מביא קיבולת נהדרת של כשני קילו מים קרים ואף שני קילו מים חמים, בהחלט בשורה מרעננת וטובה לציבור.

לעומת מי עדן, ברי המים של תמי 4 מגיעים בקיבולת של 1.4 וגם 1.6 בהתאמה. במקרה הזה, בר המים של פאוזה מי עדן גובר על פני מתחריו.

לאיזו חברת בר המים המחיר הטוב ביותר?

זו שאלה אשר צריכה להתייחס בעיקר לדגם של בר המים. למרות זאת, כאשר משווים בין שלושת החברות אשר הצגנו בכתבה זו, נדמה כי המוצר החדש של פאוזה מי עדן, שנכנס לקרב, הגיע מוכן ויצא במבצעים משתלמים ובמחירים הוגנים לעומת מתחריו, ואף זולים יותר.

בכל מקרה, שווה לערוך השוואה בין כל החברות השונות ולהתעדכן במבצעים העדכניים שכל חברה מציעה בהתאם לתקופה השונה, ויכול להיות שתופתעו לטובה מחברה אחרת, שחשבתם שהיא יקרה והפוך.

שירות והתחייבות – איזו חברה מומלצת יותר?

אין ספק שזו אחת השאלות החשובות שאנו מתייחסים אליה בצורה רצינית, כיוון שבמידה וניתקל בבעיה כלשהי ונצטרך סיוע או עזרה בנושא מסוים, אנו רוצים לדעת שאנו נמצאים בידיים טובות ויש מי שדואג לנו.

שתי החברות היותר גדולות בהשוואה זו הן כמובן מי עדן ותמי 4.

בתנאים אשר מציבה מי עדן נכתב כי  תמורת תשלום של 89 ₪ לחודש, תוכלו לזכות במסלול שכולל את כל מה שצריכים:  המכשיר, האחריות עליו ואף הגעת טכנאי במקרה של תקלה כלשהי.

יש לציין כי מסלול זה נמשך כ-36 חודשים. לעומת מי עדן, תמי 4 יצאו במצבע ובמסלול שונה. לפי החברה, מי שמצטרף למסלול של 3 שנים, יכול לפרוס את התשלומים בין 2-4 שנים במחיר של 101 שקלים. מסלול זה של החברה מתייחס לדגם הפרימו.

בחברת עדן בר מציעים שני מסלולים שונים לבחירת הלקוח. המסלול הראשון הוא מסלול לשנה אחת, במסגרתו יהיה זכאי הלקוח אחריות מלאה, החלפת פילטר אחת לחצי שנה ולשירות טכנאי במידה ותהיה תקלה, כל השירותים הללו תמורת כ-65 ₪ לחודש. 

המסלול השני הוא מסלול ל-3 שנים, כאשר התנאים שלו למסלול הראשונים זהים למעט האחריות אשר במקרה זה חלה לתקופה של שלוש שנים.

ל-3 שנים כי לאחר ששנת האחריות נגמרת, הלקוח יכול להצטרף למועדון הלקוחות של החברה , וכך לעשות ביטוח למכשיר, שבזכותו  הוא יזכה להחלפת סננים וגם לחזוק שוטף ללא עלות כלל!

עובדים עם הגדולים