גולן טלקום תמיכה טכנית

גולן-טלקום-משווים-חוסכים

גולן טלקום - תמיכה טכנית

תמיכה טכנית גולן טלקום - הגדרות אינטרנט ומוקד שירות תמיכה טכנית

התקשרות עם חברת גולן טלקום בכמה דרכים פשוטות, שירות הלקוחות של גולן פועל במקצועיות ומספק שירות תמיכה טכנית, שירות לקוחות לנושאי חשבוניות ומוקד מכירות לשרותכם

שעות פעילות המוקד

  • מוקד חו"ל 24/7
  • שישי וערבי חג

     08:00-13:15

  • א'-ה'

     08:00-18:15

שירותים נוספים שאפשר לקבל דרך שירות הלקוחות של גולן טלקום:
 
הגדרות אינטרנט לאנדרואיד
  • הגדרת APN

בטלפון שלכם בצעו את השלבים הבאים: הגדרות -> חיבורים -> רשתות תקשורת סלולריות -> שמות נקודות גישה:

  1. שם: Golan Telecom 
  2. APN: Internet.golantelecom.net.il
  3. סוג: defult 
  4. שמור את ה-APN החדש וסמן "פעיל"

הגדרות אינטרנט לאייפון – יש להגדיר באופן הבא

  1. הגדרות -> סלולרי -> אפשרויות נתונים סלולרים -> רשת נתונים סלולרים –
  2. למלא רק את השדה APN

APN: internet.golantelecom.net.il

שאלות נפוצות

  • לא קיבלתם את הSIM ? בעזרת הפרטים האישיים שלכם תוכלו להיכנס לחשבון שלי באתר הבית, ולראות את סטאטוס משלוח הסים. 

כדי לעקוב אחר סטאטוס קבלת הסים: היכנסו לחשבון האישי שלכם באתר הבית, ובחרו בלשונית מעקב הזמנות 

  • האם יש דמי חיבור בהפעלת כרטיס הסים? כן, דמי החיבור הם 30 שקלים עבור כל כרטיס

עובדים עם הגדולים